دلایل انتخاب مهندسین نت


دلايل زيادي براي انتخاب  مهندسین نت  به عنوان مجري و مشاور در امور IT و تبليغاتي وجود دارد كه ما در ادامه برخي از آنها را توضيح ميدهيم. با 8 اصل مهم و شاخص  مهندسین نت  آشنا شويد

 
دلايل زيادي براي انتخاب  مهندسین نت  به عنوان مجري و مشاور در امور IT و تبليغاتي وجود دارد كه ما در ادامه برخي از آنها را توضيح ميدهيم.
با 8 اصل مهم و شاخص  مهندسین نت  آشنا شويد
 
1.    نيروي متخصص: در  مهندسین نت  هركس در جاي خود و در تخصص مورد علاقه و تحصيل خود فعاليت ميكند. براي ما بسيار مهم است كه هم تخصص و هم علاقه در يك شخص كنار هم باشند.اين امر سبب خلق آثاري ماندگار در هر زمينه از فعاليت مي شود.
2.   تعهد :  ما از شروع تا پايان با شما نيستيم !! ، تعجب نكنيد چون وبسايت شما ويا فعاليت شما پاياني ندارد، ما تا شما بخواهيد و ما را همراه بدانيد با شما خواهيم بود.و در كليه امور تبليغاتي تجاري شما به شما مشاوره و در صورت درخواست كمك خواهيم داد.
3.   كيفيت ، كيفيت و كيفيت : كار شما قبل از اينكه كار شما باشد ، افتخاري براي ما خواهد بود ، نيروي متخصص و متعهد  مهندسین نت  هر پروژه را از شروع تا پايان مانند كار خود با بهترين كيفيت و بروزترين متد انجام ميدهند ، اين لطف خداست كه شامل ما شده و مشتري خوب و فهيم همانند شما را نصيبمان كرده ، پس ما با كيفيت سپاس گذاري خواهيم كرد.
4.   تحليل و بررسي:قبل از شروع پروژه مشاوران و تحليل گران  مهندسین نت  پروژه شما را با دقت بسيار تحليل كرده و كليات و جزئيات پروژه را مكتوب ميسازند ، ما قراردادهايمان را بر اساس همين ضميمه فني امضا خواهيم كرد و مشتري به صورت كامل قبل از اجراي پروژه يا جزئيات و كليات آشنا خواهد بود .اين امر سبب ميشود تا مشتري با توجه اطلاعات روند اجراي پروژه را با دقت بيشتري زير نظر بگيرد.
5.   زمان بندي: گوهر وقت ، ما ارزش زمان را درك ميكنيم، پروژه ها پس از تحليل زمان بندي شده و در قرارداد بصورت مكتوب ذكر ميشوند.و ما تمام تلاشمان را براي بهنگام و كامل تحويل دادن پروژه شما خواهيم داشت.
6.   پيشرفت ساختار شكنانه:تلاش ادامه داري انجام ميدهيم تا درهر پروژه و براي هر پروژه ساختار قبلي را ارتقاء و پيشرفتي چشمگير داشته باشيم ، اگر سير پروژه هاي ما را بر اساس تاريخ دنبال كرده باشيد،بي شك به ارتقاء رابط گرافيكي و سهولت در كاربري و ارزش در محتوا پي خواهيد برد. اين امر مشتريان مارا نيز با ساير رقبا متفاوت مي سازد.
7.   پشتيباني:ارسال تيكت ، جلسه حضوري ، تلفن هاي بخش پشتيباني و حتي بعضي از مواقع همراه مديران راه هايي است كه فاصله ما با شما را كم ميكند. و شما را به ما بعد از اجراي پروژه به هم متصل و ما را جهت تكميل خدمت رسانيمان ياري مي بخشد.
8.   امانت داري: كليه اطلاعات ، اعم از شناسه هاي ورود ، اطلاعات محرمانه ، مشخصات خاص محصول ، تصاوير و طرح هاي گرافيكي و كليه اطلاعات تحويلي و برداشتي از مشتري نزد ما امانت خواهد بود و خواهد ماند.تعهد ما اجازه افشا و يا در اختيار قراردادن آنها را به ديگري را هرگز نخواهد داد. همانطور كه در طول سالهاي فعاليت شركت اين امر اتفاق افتاده است.

ارسال شده در : 1391/10/26 - 18:22:59

این صفحه را برای یک دوست بفرستید.

با تشکر ! پيام شما ارسال شد